Skip to main content

Oprogramowanie do wizualizacji i renderowania 3D

By 22 marca 2024News

rooven int logotyp

Rynek oprogramowania do wizualizacji 3D i renderowania 3D będzie wart 11,83 miliarda dolarów do 2030 roku

  1. Dynamiczny wzrost rynku oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D: Prognozy wskazują na wyjątkowo szybki wzrost tego rynku, osiągając wartość 11,83 miliarda dolarów do 2030 roku z imponującym wskaźnikiem rocznego tempa wzrostu na poziomie 20,3% od 2022 roku.

  2. Rewolucja w przemyśle gier komputerowych dzięki technologii 3D: Modelowanie 3D odgrywa kluczową rolę w przemyśle gier komputerowych, sprawiając, że gry stają się bardziej realistyczne i atrakcyjne. To zjawisko jest wzmocnione przez rosnące inwestycje i rozwój sektora gier, zwłaszcza w Europie.

  3. Segmenty z największym potencjałem wzrostu: Rynek oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D ma różnorodne zastosowania, ale segmenty marketingu i reklamy oraz opieki zdrowotnej wykazują szczególnie obiecujące perspektywy wzrostu. Oznacza to, że firmy operujące w tych dziedzinach mogą spodziewać się dynamicznego rozwoju i zysków.

Wraz z rozwojem digitalizacji, wzrostem dostępności i przyjazności dla użytkownika nowych technologii gamingowych, przemysł gier komputerowych przeżywa prawdziwą rewolucję dzięki modelowaniu 3D. Według danych European Gaming and Betting Association (EGBA) przychody z gier esportowych w Europie osiągnęły w 2021 roku wartość 0,1 miliarda dolarów. W listopadzie 2022 roku Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Gier zainwestowało 20,0 milionów dolarów w rozwój niemieckiego sektora gier. Prawie każda wysokiej klasy gra wykorzystuje technologię 3D lub używa zasobów 3D. Gry stały się bardziej realistyczne i atrakcyjne dzięki technologii renderowania 3D.

Rozważając zastosowanie, rynek oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D jest podzielony na symulację treningową, marketing i reklamę, gry wideo, wizualizację produktów oraz wizualizację architektoniczną. Segment marketingu i reklamy miał największy udział w rynku oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D w 2022 roku i spodziewa się, że zanotuje najwyższy CAGR na rynku w latach 2022–2030.

Pod względem wdrożenia rynek oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D jest podzielony na lokalne i chmurowe. Segment systemów kontrolnych lokalnych miał większy udział w rynku oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D w 2022 roku. Spodziewa się, że segment chmurowy zanotuje wyższy CAGR na rynku w latach 2022–2030.

Pod względem użytkownika rynek oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D jest podzielony na media i rozrywkę, architekturę i budownictwo, projektowanie i inżynierię, opiekę zdrowotną oraz inne. Segment architektury i budownictwa miał największy udział w rynku oprogramowania do wizualizacji i renderowania 3D w 2022 roku. Spodziewa się, że segment opieki zdrowotnej zanotuje najwyższy CAGR na rynku w latach 2022–2030.

Link do pełnego raportu: https://www.theinsightpartners.com/buy/TIPTE100000188/

Chcesz otrzymać ofertę dla swojej inwestycji?

Zobacz inne realizacje:

Spacer 3d

Interaktywny spacer 3d po mieszkaniu

Interaktywne zwiedzanie Wirtualne spacery zwiększają zaangażowanie klientów, oferując im możliwość interaktywnego zwiedzania i personalizacji wnętrz…
karta lokalu osiedla nowy sącz
Budynki wielomieszkaniowe

Wizualizacja kondygnacji

Wizualizacja kondygnacji - znaczenie w projektowaniu i prezentacji budynków W poniższym artykule skupimy się na…
wizualizacja fotela w tkaninie morris
wizualizacje mebli

Wizualizacja fotela

Wizualizacja fotela - wirtualna prezentacja mebli 3D Wizualizacja fotela ma kluczowe znaczenie w procesie projektowania…
Rooven

Fotorealistyczne wizualizacje 3D, animacje i spacery wirtualne.