WIZUALIZACJE PRODUKTOWE
Ceny wizualizacji produktowych są zależne od kilku czynników:
- Stopnia skomplikowania produktu – im bardziej rozbudowany przedmiot , tym wyższa cena
- Otoczenia obiektu – wizualizacje na białym tle są tańsze niż te wykonane w pełnym otoczeniu 3D
- Ilości wizualizacji – im więcej wizualizacji zamawiasz , tym cena jednostkowa jest niższa
Jak więc wyglądają szacunkowe ceny wizualizacji produktowych?
- Wizualizacja protego produktu na białym tle – od 100zł / sztukę
- Wizualizacja średnio skomplikowanego produktu na białym tle – od 250zł/szt
- Wizualizacja skomplikowanego produktu na białym tle – od 450zł /szt.
- Wizualizacja produktu w otoczeniu – od 500zł/szt
- Wizualizacja produktu w różnych wariantach kolorystycznych – od 50zł/szt
Najczęściej wybieraną formą prezentacji nowo projektowanych przedmiotów są wizualizacje produktowe na białym tle. Prosty, czysty wygląd pozwalana na uchwycenie zalet produktu oraz sprawia, że obserwator skupia się na istocie przedmiotu. Przy tego typu wizualizacjach ważna jest szczegółowość bryły oraz dobranie odpowiednich tekstur materiału.
Do wykonania wizualizacji na białym tle niezbędne jest wirtualne zbudowanie studio fotograficznego. Istotne jest dobre ustawienie jasności i koloru światła, który uchwyci odpowiedni kąt produktu i padający za nim cień. Tło powinno być czysto białe i lekko zaokrąglone. Odpowiednie ustawienie kamery daje poczucie efektu prawdziwej fotografii.
Wizualizacje produktowe na białym tle bardzo często wykorzystywane są jako awatary w sklepie internetowym. Takie ujęcia pozwalają na utrzymanie porządku na stronie internetowej oraz tworzą czystą formę zakupów. Klient szybciej dostrzega szukany produkt oraz łatwiej odnajduje odpowiednie przedmioty.
Ujęcia produktów we wnętrzu wykonywane są aby zobrazować potencjalnym klientom ich różne aspekty praktyczne i aranżacyjne. Na ujęciach przedstawiamy produkt w odpowiadającym mu naturalnie otoczeniu. Może to być wnętrze domu, hala produkcyjna czy magazyn.
Ujęcie wykonane jest tak, aby na pierwszym planie główna uwaga skupiona była na prezentowanym produkcie. Tło i otoczenie prezentowanego przedmiotu może być wyraźne lub lekko rozmyte dodatkowo potęgując poczucie pierwszego planu.
Wizualizacje we wnętrzu mogą być dodatkiem do wizualizacji na białym tle lub przedstawiać pełną prezentację gamy produktów. Można wykonać ten sam rodzaj produktu w różnych wariantach kolorystycznych dopasowując styl aranżacyjny otoczenia do oczekiwanego efektu ujęcia 3D.
Zobacz najnowsze artykuły
Dowiedz się więcej na temat wizualizacji produktowych, architektonicznych i sprzedażowych.